.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از دربي فوتبال مازندران؛
تماشاگرنماها 350 صندلي ورزشگاه ساري را شكستند
تماشاگرنماهاي ورزشگاه‌ شهداي ساري از سوي افرادي تحريك شدند كه دست به چنين اقدامي زدند./ اگر دخالت ماموران نيروي انتظامي نبود اين خسارت بيشتر از اين مي‌شد..
تماشاگرنماها 350 صندلي ورزشگاه ساري را شكستند

مدير ورزشگاه شهداي ساري گفت: پس از شكست نساجي در شهرآورد مازندران 350 صندلي ورزشگاه شهداي ساري توسط تماشاگرنماها تخريب شد.

جمشيد پازوكي با اشاره به اينكه صندلي‌هاي شكسته شده در جايگاه هواداران نساجي در ضلع جنوبي ورزشگاه شهداي ساري قرار داشت، افزود: خاصيت و حساسيت خوب فوتبال برتري يكي از طرفين است، نمي‌دانيم صندلي‌هاي ورزشگاه چه گناهي كردند كه تماشاگرنماها سرمايه ملي را از بين مي‌برند.
وي افزود: اگر دخالت ماموران نيروي انتظامي نبود اين خسارت بيشتر از اين مي‌شد.
مدير ورزشگاه شهداي ساري تصريح كرد: در هيئت فوتبال جلسه‌اي برگزار كرديم و ميزان خسارت را برآورد مي‌كنيم تا مبلغ خسارت وارده را از باشگاه نساجي دريافت كنيم.
پازوكي گفت: تماشاگرنماهاي ورزشگاه‌ شهداي ساري از سوي افرادي تحريك شدند كه دست به چنين اقدامي زدند.
مدير ورزشگاه شهداي ساري تصريح كرد: رفتارها، حركات زشت و ضد فوتبالي كه موجب تحريك تماشاگران و بازيكنان مي‌شود، صحيح نيست.
پازوكي افزود: ورزشگاه‌ها محل ورزش، سلامتي روح و مكان تماشاي بازي‌ها است، باتوجه به اينكه هزاران نفر با شخصيت‌هاي مختلف از نونهال گرفته تا ريش سفيد در ورزشگاه براي عشق به ورزش حاضر مي‌شوند با مشاهد چنين حركاتي از فوتبال و حضور در ورزشگاه دلسرد مي‌شوند.
وي گفت: حركات غيرورزشي و غيراخلاقي عده‌اي از تماشاگران دو تيم صنعت ساري و نساجي قائمشهر تا خارج از ورزشگاه ادامه داشت و بر اساس خبرهاي شنيده شده طرفداران دو تيم با همديگر درگير شدند.
پازوكي به هواداران و طرفداران تيم‌هاي ورزشي توصيه كرد ورزشگاه را خانه دوم خود و محل امني براي ورزش بدانند و فقط تيم و بازيكن مورد علاقه خودشان را تشويق كنند.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 28 اسفند 1389
تماشاگران قائمشهری رفتارهای زشتی دارند و این اولین بار نیست که چنین حرکاتی از آنها سر می زند، باید تماشاگران آنها را از ورود به ورزشگاه محروم کرد.
بهرام نیکخواه 28 اسفند 1389
جناب اقای پازوکی شرم کن.دو روز دیگه این صندلی رو ازت میگیرن رو سیاهی به ذغال میمونه.نود میبینیم قضایا چیه.ساروی بازی در میاری اقا که چی؟ماشین من چه گناهی مرتکب شده بود که 72ل بود الان اگه نوار غزه هم بودم این بلا سر خودروم نمیاومد.تصاویر خودروم قبل و بعد بازی رو به دفتر بازرسی رهبری ارسال نمودم.تکلیف مسئولین امنیتی بیکفایت مارو خود مسئولین مربوطه خواهند داد.مگه اقای محترم چه سابقه ای داری که بخوام باهات سروکله بزنم.همش تقصیر ابراهیمیه که به شما پرو بال داده و استان عزیز مارو به ویرانه ای تبدیل کرده
نا شناس 1 فروردين 1390
این اول بار نیست که دوستان قائمشهری این کار رو میکنن...در دهه70 این حرکات از ایشان عادی بود....
نا شناس 2 فروردين 1390
اقای پازوکی شما که زحمت می کشید در خواست خسارت مکنید صا حب خودرو های قائمشهری را هم در نظر بگیرید که ساروی های ماشین ندیده به آنها سنگ پرتاب کردند!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.